Se flere på HITME.NO

Det har varit en otroligt lugn dag idag......

2010-07-0701:24:15
Skrivet av Sandra Edlund

Det har varit en otroligt lugn dag idag... Vare sig jag velat det eller ej så fick det bli så! En så otrolig huvudvärk ville inte ge sig så jag passade på att hålla mig på hemmaplan med lite lugn och ro :) Men lite småfix har jag allt hunnit med... Helt okreativ går ju inte att vara! ;) Bidde lite läsning i den 3:e twilight boken " Eclipse" då jag var med tjejerna o såg filmen på bio igår! Sjuuuukt bra! Lite humor i filmen denna gång! Det gilla jag :) Nu ser jag fram emot vad boken har att erbjuda. Ska läsa lite innan jag somnar... God Natt!!



Kommentarer:
Postat av: Jonna

Åh Edward!!! :-) Jag har inte sett Eclipse än, ska se den på måndag! Spännande!



Glad jag blir förresten att du verkar ha det bättre igen, du verkar gladare och piggare! Hoppas vi kan ses snart allihop och catcha upp :-) Vi ska planera resten av sommaren i dagarna och en Eskilstunahelg står högt på listan!



Puss på dig fina du!

Postat av: Sandra

JAAA! Edward!! :) Jag var typ ensam i Team Edward av tjejerna så jag behöver lite backup!!

Du kommer älska filmen gumman! Sjukt bra!!



Kul att det syns att jag mår lite bättre. Tack vare alla underbara människor i min närhet. Stort tack till de!

Tycker absolut vi ska ta en catch up! Hör av er om hur era planer ser ut så ser vi till o styra upp något! :)



Puss på dig!!

2010-07-09 | 01:00:28
URL: http://www.ckrets.com

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback