Se flere på HITME.NO

Helgen är snart över...

2010-01-1720:23:33
Skrivet av Sandra Edlund

Vaknade i lördags med en underbar överraskning då världens sötaste vän hade varit och lämnat lite hembakat bröd på vår veranda som vi kunde gotta oss med till frukosten. Kan man vara mer omtänksam än denna tjej?
Jajaja.. jag må vara tjatig om det men det är så sant och jag är glad att hon blivit en sån nära vän till mig.



Alla borde ha en vän som Karin :)

Fram mot kvällen gjorde jag mig iordning för att åka in till stan och ta nåra glas vin med systrarna Hardman. En mkt trevlig kväll på Grappa med massa tjejsnack!
Hemma i huset var det grabbkväll då Johan och Kevin var på besök. När jag kom hem satt vi och titta på gamla inspelade klipp från när Robban och Johan spelade tillsammans i Mistie.... O vad vi skrattade :) Så söta i deras svarta långa hår som stod rakt ut! Hahaaa... Det var tider det :)

Idag har jag suttit och målat lite på en tavla jag började med för ett tag sen. Fortfarande inte nöjd och får nog lämna den bakom mig.. men övning ger färdighet..?



Ger upp nu och ska titta vidare på nya Blåsningen och fortsätta äta mina lakrisal!

Solong :)



Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Va snyggt med färg!... Vill ha!....

2010-01-18 | 08:35:43
Postat av: Sandra

Kul att du gilla den.. :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback