Se flere på HITME.NO

El Mechicooooo :)

2010-01-2502:49:44
Skrivet av Sandra Edlund

Ooooo.. vad bra vi har det!!! Jag är supernöjd med valet av resmål! Mexico är verkligen underbart! Vet inte i vilken ände jag ska börja och berätta om den här resan för det finns en komisk (såhär i efterhand) version som jag helt inte ens orkar tänka tillbaka på. Resan gick inte direkt som vi tänkt men nu är vi här iaf och vill hellre fokusera på det positiva med denna resa :) Istället hänvisar jag er till Karin och Henriks blogg där hon perfekt berättar i en liten berättelse om hur resan gått... Från hennes perspektiv dock, men för er som vill läsa klicka in här!

Anledningen till att jag inte bloggat om resan speciellt mkt innan var för att vi hade bestämt oss för att överraska våra kära vänner då vi flög med de tillsammans. Vi bor dock inte i samma område men inte långt ifrån för att ses om vi känner för det.

Stället vi bor i heter Playa Del Carmen och vi är inte ensamma från stan att semestra här. Utan det är inte bara Karin och Henrik som är i landet utan även Sandra med hennes nya kille Daniel är här och njuter av en 2 veckors semester.
Vi allihop flög ner med samma flyg och flyger hem tillsammans också, men lite komiskt så åker vi alla med olika bolag :)

Skitsamma... låt mig komma till alla underbara bilder och berätta om vad som hänt hittills!!

Vi som bokat en ospecificerad resa hade ingen aning om vad som skulle vänta oss... men vi hade betalt extra för att komma just till P.D.C och bo på ett hotell med pool :)
Så vi fick hotellets namn på flygplatsen väl framme i Mexico och jag som suttit och surfat runt i flera veckor på alla olika hotell och resalternativ hade direkt koll på vilket hotell det var och vi hade varit inne på att boka detta hotell innan vi bestämde oss för ospec. Så det kändes bra :)

Kom fram och blev väl bemött på hotellet! Jättemsysig inredning och en poolbar med mysiga hänggungor du kan sitta vid. Så här trivs vi väldigt bra!

Tyvärr så vill inte nätet som jag så jag kan lägga upp bilder för att visa er :(

Ska se om jag kan lösa det på något sätt...

Får fortsätta blogga sen.... går inte som jag vill här!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback