Se flere på HITME.NO

Redan fredag!

2010-02-1214:08:40
Skrivet av Sandra Edlund

Vrrrrrroooom!!!

Där svischar dagarna förbi och jag hinner inte ens med hälften av vad jag vill göra! :( Kan inte förstå att det redan gått en vecka sen vi lämnade Mexico! Det går fort när man har kul sägs det.. men jag vet inte om det beror på det denna gång ;)

Jobbet startade direkt när jag kom hem och möten på det och tidigare kvällar än vanligt på jobbet + min omöjliga omställning på dagsrytmen gör att det känns som jag inte gör annat än försöker somna, sover, försöker vakna, äter och jobbar!

Mindre kul men jag tror att jag börjar få tillbaka min dagsrytm mer o mer *hoppas det iaf*

Just nu har jag bröd på jäsning som jag jag bakar och så väntar jag in besök från mamsen och Lasse. Jag hoppas de har med sig lillskrutten så vi får lukta lite på henne!

Sista natten på jobbet innan helg! Vad händer sen... än vet jag inget men i "värsta" fall blir det väl melodifestivalen som resterande av alla Svenssons tittar på!

Sen ska jag sätta igång med allt jag längtat efter. Lite mer tid kommer finnas till att göra sånt jag längtat efter. T.ex skissa, måla och sy! Har velat gjort det sen jag kom hem men inte riktigt haft tid för det! Igår hann jag sätta mig en stund och skissa på det jag lämnade när jag for iväg...

På begäran av Manipulate så gjorde jag denna! Som förövrigt har fått hem prover på den andra skissen jag gjorde! Är såå nyfiken att se hur det blev :)

Nej nu har brödet jäst klart! Back to being a housewife :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback