Se flere på HITME.NO

Nu river vi Hardmans nya hus! :)

2010-02-2012:34:04
Skrivet av Sandra Edlund

Men herregud vad det yr snö ute!! Jag vet inte om det slutat snöa eller om det bara blåser snö... helt galet vad det ska snöa hela tiden. Det var t.o.m så jag skottade framfarten igår för första gången sen vi flyttade hit. Jag gjorde mitt bästa men det var tydligen inte bra nog för Baby gick ut och skottade mera när han kom hem : /

Igår var även premiären av en skål i familjen Hardmans nya hus! Nu är mannen i huset hemma och allt jobb kan börja. Han började med att riva en vägg och Robban var gladeligen med och hjälpte till! Har nog aldrig sett ett par killar så nöjda som när de tog sats och sprang in i väggen för att knäcka den... Tur att axlarna höll! Men Robban hade köttsår i huvudet från att han fick en gipsskiva i huvudet från Henrik. Hahaha... synd att jag inte fick det på film :)

Medans herrarna arbetade satt jag och Karin o myste med en varsin cider och baylies! Skålade och tittade på när herrarna jobbade :) Precis som det ska vara!



Efter att väggen var nere så gick vi över hem till oss och beställde pizza till dörren och skålade vidare i Sveriges hockeymatch! Så himla konstig känsla att ha Hardmans över en kväll som sen bara kunde gå några meter för att komma hem! Jättekul o få de som grannar!!!!

Ikväll blir det andra bullar... än vet jag inte riktigt hur kvällen ser ut men den ser rolig ut i vilket fall! :)

Nu ska jag sy lite tror jag!

LATER!!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback