Se flere på HITME.NO

Måla måla måla måla mååååål....a! :)

2010-02-1701:36:56
Skrivet av Sandra Edlund

Jag är helt galen i att måla! Sitter gärna upp hela natten och bara målar målar och målar! Men det kan man ju inte göra... eller? ;)

Har just avslutat ännu en tavla som jag gillar. Samma typ med färglada ränder och motiv, tror det blivit min grej :)
Valde färgen för att matcha tapeten vi har på övervåningen (om vi nu skulle vilja sätta upp den) och sen blev det lite "the ring" tema med motivet i mitten :)



Skulle kunna fortsätta göra hur många sånna här som helst... men vad ska jag med alla de till!?

Köpte förresten ännu mer färger idag, med textur denna gång. Tror jag blir skithäftigt! :) Sen en suuuuperstor canvas (tror den är 120x100 cm!!) som jag har en tanke för vårt sovrum.

Om jag fortsätter såhär kommer vi ha tavlor överallt snart! Hahhaaaa...


Kommentarer:
Postat av: MAMSEN

Sandra vi har många väggar... Så måla på...

2010-02-17 | 05:16:55
Postat av: Karin

Jättefin gumman :) du är sååååå duktig!

2010-02-17 | 06:20:34
Postat av: Robban

Du är kanonduktig älskling :-)!! Mera Mera Mera... ;-)



Grattis på namnsdagen oxå my love ;-)!!

2010-02-17 | 09:01:49
Postat av: Ann

Denna var fin! Jag tänkte också på the ring och the grudge :-)

2010-02-17 | 11:27:27
Postat av: Sandra

Tackar tackar! Så det är jag som är namnsdagsbarnet idag :) så trevligt!!!



Mamma: du behöver inte vara orolig, ni lär få några tavlor ;)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback