Se flere på HITME.NO

Leveransernas dag :)

2010-02-0915:06:27
Skrivet av Sandra Edlund

Åhhh... nybadad och myser fortfarande i min morgonrock! Trött... svar JA! Det är ingen lätt match att ta sig upp ur sängen : /

Men ett bad är en bra start på dagen.... och jag passade på att bada i vårt snart utkastade badkar då vårt nya massagebadkar blev levererat idag! :) Wiiiiiie!

Ska bli så himla kul o få fixa iordning där inne. Som vi har väntat på det där badkaret! Vi har inte velat gjort något i badrummet tills det kommit så vi kan anpassa allt efter det och nu kan vi äntligen börja tänka och fixa till det :)

Men det var inte det enda som levererats hit idag... idag var även fedex här och levererade lite produkter till mig.





Det var lite produkter från Below Your Belt som skickades. De tyckte jag skulle testa deras produkter och det tackar vi för :)


Kommentarer:
Postat av: Anne

Kul, dom har jag åxxå fått! =) =)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback