Se flere på HITME.NO

Inte ett enda inlägg...

2010-02-1513:21:18
Skrivet av Sandra Edlund

...på alla hjärtans dag! Jag startade inte ens datorn på hela dagen utan hade bara massa mys med min sötaste!

Men självklart önskar jag er alla läsare en god alla hjärtansdag också... så här i efterhand! :)

Jag visade min kärlek genom att duka fram frukost och la fram kort och present under tallriken! Det blev en egen tavla jag ritatat. Jag tror han gillade den :)

Han kontrade med att bjuda ut mig på en jättehärlig middag på Holmberget! 3 rätters med massa mys!

Sen avslutade vi dagen i vårt bubbelbad med massa ljus och 2 glas vin! Det var supernajs!! :)

Vad jag ska göra idag vet jag inte än.... är ensam under hela dagen så får se vad jag hittar på!!!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback