Se flere på HITME.NO

Back to Mexico!

2010-02-2414:15:13
Skrivet av Sandra Edlund

Det är ju nästan så det känns som sommaren skiner in genom fönstrena idag. Om det inte var snö överallt så ;)

Härligt med en värmande sol... trots att det inte var så länge sen man var där! Satte mig med bilderna från Mexico och drömde tillbaka!

Här har ni några härliga bilder från en takterrass som vi besökte då vi tog ett break med happy hour när vi var ute och shoppade lite en dag!



Helt underbara sängar att ligga o slappa i, med en helt underbar utsikt!





Vi beställde 2 supergoda Mojitos :) Happyhour 2 för 1 :) tror de kostade 40-50 pesos (1 pesos = 0,6 kr)



Baby njuter av utsikten :)



Jag med :)



Mys mys mys!!! :) Happy happy happy!!



Kommentarer:
Postat av: Karin

Va? Varför gömde ni detta mysställe för oss??? :) får ta det nästa gång vi åker! KRAAAAM

2010-02-24 | 14:23:59
Postat av: Robban

oooooooooh fy faaaaaan va härligt baby :-)!!! Så där får vi ligga på altanen i sommar ;-)!!

2010-02-24 | 14:24:47
Postat av: Sandra

Karin: Ja, ni "gömde" ju hela ert hotell för oss så vi var tvugna att ha vårt egna!! Hahha.. Närå... skoja bara. Det var Sandra och Daniel som visade oss detta ställe. Jag tror vi nämde det för er någongång. Men det fanns ju så mkt man ville göra att man knappt hann hälften! :/ Som sagt, vi får åka tillbaka!! ;) KRAM



Robban: Ja, vi måste nästan köpa en sån där underbar säng! Eller vad säger du!! ;) Eller vill du bygga en.. hihi! PUSS

Postat av: Frida S

Skönt ni ser ut att ha haft det! Kollade några gamla videoklipp från Gotland 07 och tänkta genast att NU snart måste vi sammanstråla och gå ut eller hitta på något annat.. Saknar er massor! Eller hur!? Kram

2010-02-25 | 22:05:00
URL: http://fridasweb.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hahaa.. vad kul med gamla videoklipp från 07. Var det sååå länge sen! Haha... Vi borde verkligen boka upp en dag och så försöka samla så mkt som möjligt som vi har o bara titta o skratta! :)

Jag har varken varit hemma hos dig eller Ella så jag förflyttar mig gärna. Men vad jag förstod det på Ella så hade hon lite inbokat framöver. Hör med henne o kolla om du vill! :) Kram

2010-02-25 | 22:28:28
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback