Se flere på HITME.NO

Åsikter...

2010-02-1901:24:53
Skrivet av Sandra Edlund

Blir bara en massa uppdatering om vad jag har lyckats åstadkomma med mina egna händer känner jag. Har tappat av lite på att berätta om min vardag för övrigt...

Det är klart jag tycker att det är roligt att visa er vad jag hittar på med min fantasi hela tiden men det är ju ännu roligare om folk tycker till också. Bra som dåligt så vore det kul o veta vad folk tycker men det är inte så lätt att hitta ut till folk som kan skriva några rader. Då syftar jag inte på er söta vänner och familj som faktiskt skriver då och då. Undrar mer över hur man får utomstående personers åsikter som ser vad jag gör utan att känna mig...

Har uppdaterat massa på Ckrets bloggen idag då jag låste in mig i syrummet och designade lite. Blev en väldigt söt bikini. Min pojkvän gillar tydligen inte att jag ska ha söta saker på mig. Det ska vara rufft, tufft och hårt fick jag just höra! ;)

Men tanken var ju att jag skulle göra den till min kommande webshop så det var väl tur det! :) Får hoppas någon annan därute gillar att flickvännen/systern/dottern/vännen har en söt bikini på sig! :) Så den blir såld i framtiden.

Ta en titt om ni är nyfikna på hur den ser ut!

Det har varit mkt OS dessa dagar. Perfekt att ha på i bakgrunden när jag pysslar med något. Igår satt jag nästan hela dagen och påbörjade min jättetavla, inte klar än men snart! :)

Sen påbörjade jag även en ny skiss! Blev en tiger! Min tanke var att jag ska ge bort den till någon som är stark som en tiger! Får se om jag blir tillräckligt nöjd för att ge bort den...

Såhär ser den ut än så länge... Ska jobba lite mer med skuggor och göra klart den!



Sen har jag påbörjat en till tavla också! Hahaha... blir nästna lite full i skratt.... för dricker jag inte latte så syr jag något i lattefärger eller så MÅLAR jag en latte!

Inte konstigt de kallar mig Miss Latte ;)



Inte alls klar än... ska fixa till den mkt snyggare och skita ner den på ett snyggt sett! Om jag känner för det sen... just nu är jag inte alls nöjd och då tappar man lusten : /

Men nu blev jag sugen på att börja med något annat.... Det är om nätterna jag kommer igång!


Kommentarer:
Postat av: Lola

Latte tavlan vill jaaaaaaaaag ha!!! Shit va cool. Denskule passa perfekt i mitt kök... Vad ska jag göra för attt bli ägare till den? Behöver jag slå ner någon som står på tur;)



Jag tycker du är så sjukt duktig och kreativ, önskar. Att jg hade lite av det i mig själv!

Kram Lola

Postat av: Sandra

Vad roligt att du gillar min Latte tavla! :) Det är väl mig du måste slå ner för att få den ;) Inte för inget som jag målat en lattetavla! ;)



Men vad kan du tänka dig ge för den så kanske jag ska fundera över det! hehe.. kanske borde starta en budgivning ;) Hehee.. KRAM på dig!!

2010-02-24 | 14:34:27
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback