Se flere på HITME.NO

Vinterdag med bus och bak!

2010-12-0219:47:27
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter här hemma i min ensamhet och har tänt lite ljus som värmer mig lite extra just nu. Eller nej, det gör nog latten jag dricker till den lilla bit kladdkaka jag just mumsar i mig! :)

Vårt sällskap sov över igår och detta var vad jag möttes av när jag kom hem efter jobbet igår:



Sen vaknade jag av att Kevin stod med almanackan framför ansiktet och ville ha hjälp med att öppna den andra luckan. Jag var inte riktigt vid medvetande då och kapabel att hjälpa till :P

Men efter några timmars sömn var jag med i matchen och joinade de andra som var ute och lekte i snön. Så jag tog på mig allt jag hade i varma kläder och gick ut. Tog med mig kameran och fotade lite härliga vinterbilder. Har lagt upp de på Ckrets Bloggen. Det fixades med julgransbelysning och andra juldekorationer utomhus. Nu börjar det bli riktigt juligt! :)

Sen ville Kevin baka så han och jag gjorde iordning en härlig kladdkaka som vi kunde fika på! MUMSIGT!!



Men man kan ju undra vem som är barnet i det här huset! ;)

Nu ska jag bara äta den sista biten av kladdkakan och bege mig till jobbet!


Kommentarer:
Postat av: Sara

Haha vilken klockren bild på Robban :D

Postat av: Sandra

Eller hur! :)

2010-12-03 | 03:43:50
URL: http://www.ckrets.com

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback