Se flere på HITME.NO

VI GICK TILL FINAL!!!

2010-12-1118:08:42
Skrivet av Sandra Edlund

En så himla härlig revansch från förra gångens fiasko!!!!! Allt gick klockrent denna gång i företagsrockens andra chans och vi var så himla nöjda med vårt framträdande vare sig vi hade gått vidare eller inte!

Hela dagen var helt underbar! Det är verkligen så att när man inte förväntar sig någonting så blir allt så jävla bra!

Att Baby hade fixat ett hotellrum till oss under dagen var helt underbart! Sen att han själv inte kunde vara där pga sina gig gjorde att jag fick möjligheten att bjuda över mina sötaste vänner istället.



Underbar känsla!

Efter vår soundcheck så checkade jag in på hotellet och mötte sen upp Jonna som kom förbi och tog en eftermiddagsfika med mig i loungen. Det var så himla länge sen vi träffades! Vi kom fram till att vi sågs sist när Robban fyllde vilket måste vara i juni!!!! Sjukt vad tiden bara flyger på! Men det var så himla trevligt att träffas och prata. Lämnade varandra med ett vääääldigt stort leende på läpparna!

Därefter kom Åsa och gjorde mig sällskap och hade tagit med sig både en flaska skumpa och bikini. Relaxavdelningen nästa! :) Det var så himla avkopplande och helt perfekt uppladdning inför kvällen. Sitta i bubbelbadet och bara prata... Hade inte tiden varit knapp hade vi nog kunnat suttit där hur länge som helst. Men vi fick lite mer än 1 timmes relax iaf. Sen upp för att äta ur hotellets buffé och göra oss klara inför kvällen. När vi kom tillbaka till hotellrummet stod både mamma, Lasse och Nader och Emma och väntade för att göra oss sällskap! Så det var full fart i hotellrummet. Smink och outfit skulle på för kvällen och jag kände hur jag var så himla nervös. Mkt pga att skumpan som vi tog i kombination bubbel gick rakt upp i huvudet på mig och jag ville inte tappa kontrollen då jag skulle köra eld i vårt intro.

Strax innan första bandet skulle upp på scen tog vi oss till Lokomotivet och där var det full fart!



Bild från logen!



Jag och Baby innan scen!

Vi gick ut som 4:e band ut på scen och allt klaffade så himla bra den här gången! Inget strulade utan allt bara flöt på så jäkla bra! Jag började med att köra ett litet eldintro som verkligen blev uppskattat!





Sen körde vi samma reportoar som sist! Börjar med Lady Gagas "Pokerface", sen MJ's "Beat It", T.a.t.u's "All about us" och avslutar med Adam Lamberts "If I had you"























Är så glad över att vi gör det här! Första gången pappa Pettersson med sina söner står på scen tillsammans och att få vara med på samma scen som de är en ära för mig. Det är så sjukt duktiga allihop och det värmer att göra det här tillsammans!

Nästa vecka på fredag, den 17:e december är det final och då ska vi ge järnet!!



Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Så jädra bra!!!!

2010-12-12 | 04:51:18
Postat av: Sand

Tack mamma!!! :)

Postat av: Malin

Helt jävla grym! Det har sagts förr, och jag säger det igen. ÄR DET NÅGOT DU INTE FIXAR?! :)

2010-12-13 | 08:35:43
Postat av: Sandra -Art & Design-

Tack Malin!! :) Vad söt du är!



Vad gör du på fredag? Vore ju jätteroligt om du ville komma och titta när vi kör finalen!?

2010-12-13 | 12:25:00
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback