Se flere på HITME.NO

Första julklapparna slås in!

2010-12-0618:07:39
Skrivet av Sandra Edlund

Efter en underbar helg med både pepparkaksbakning och mexicoinspirerad middag så sitter jag nu och njuter av att det är måndag! Ibland är det bara så himla skönt att vara ledig! Att inte göra något speciellt... Fast "inget speciellt" gör jag ju aldrig. Finns alltid något att fixa med bakom dumburken.

Har uppdaterat lite på Ckrets Bloggen idag både med härlig bild från Mexico och ett inlägg om kreativa människor som jag inspireras av! Äckligt snygg bild på Frida fick jag se idag!

Nu smids det massa planer och jag ska försöka få alla pusselbitar på plats! Inte många dagar kvar innan jul och jag tänkte faktiskt ta och slå in lite julklappar nu för att försöka ha framförhållning med julklapparna detta år! :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback