Se flere på HITME.NO

Trist fredag!

2010-12-0316:37:44
Skrivet av Sandra Edlund

Klockan är bara halv 5 och det är bäcksvart ute! Trodde verkligen klockan var mer och kände nästna lite panik i kroppen för att jag snart ska till jobbet men nu hinner jag ju faktiskt åka iväg och göra det jag planerat! :)

Det ska kollas lite julklappar och sen tänkte jag handla något gott att laga... endast till mig själv dock :( Ensam ikväll igen... Men det blir nog lite tacos för min del, Mums! :)

Sitter inne i mitt målarrum och har precis börjat måla på en tavla som jag påbörjat för ett tag sen men som aldrig blev bra! Men nu känns det mkt bättre! :) Det är kul! Har haft en lång svacka med mitt målande men nu kanske det kan lossna lite....? Hoppas!

Det är så himla mkt som jag vill göra hela tiden men det hinns inte riktigt med allt! Men jag har lovat mig själv att inte få någon julpanik detta år! Jag ska försöka vara ute i god tid med saker och ting och bara njuta av allt det mysiga julen har att erbjuda! So far so good! ;)

Tyvärr så är det inte många dagar lediga fram till jul! Varje helg har något planerat men det är bara roliga saker så det gäller att inte känna sig stressad inombords....

Nu ska jag återgå till min målning! Hoppas jag inte sabbar det som känts bra hittills. Blir alltid så nervös!





Kommentarer:
Postat av: Sandra .K

Tack Sandra! Vi trivs verkligen hur bra som helst, mysigt och lugnt, en idyll helt enkelt! Vi får ta och samla ihop tjejerna här ute och ha en myskväll!

Kram kram



Postat av: Sandra

Det tycker jag låter som en bra ide! :) Kan bli jättemysigt!



Kram

2010-12-03 | 20:02:21
URL: http://www.ckrets.com

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback