Se flere på HITME.NO

Mitt 2010!

2010-12-3116:05:47
Skrivet av Sandra Edlund

Det nya året är snart här! För min del så firar jag att detta gångna år äntligen är över och allt negativt som det burit med sig kan lämnas bakom mig. För detta år har nog verkligen varit det värsta år någonsin. Jag hoppas verkligen att nästa år blir betydligt bättre och att alla bekymmer försvinner! :)

Inför den sista dagen på detta året har jag designat och sytt min egna klänning som ni kan se på Ckrets Bloggen! Verkligen sett fram emot att få klä upp mig och fixa inför kvällen!

Det som verkligen räddar mig från att bli totalt deprimerad är alla underbara människor jag har i min omgivning och allt roligt vi gjort tillsammans. Samtidigt som det är mkt tråkigheter som hänt, som inte går att påverka, så har det hänt massor av roliga saker också. Vi har ju faktiskt tagit oss för massa kul detta år och jag tänkte försöka summera allt det roliga av detta år och bara blicka vidare på det! :)

JANUARI:



Det var då vi skrämde livet ur nyblivna familjen Hardman för att gemensamt åka upp till Arlanda då vi bokat resan till Mexico samtidigt. Resan dit var ett svettigt äventyr som slutade bra! :) Och semestern var rena paradiset!

FEBRUARI:



Det var då vi välkomnade sötnosen Lydia till mammas familj med öppna armar!

MARS:



Var månaden jag gjorde en förändring och klippte lugg :)



Det var även denna månad Anders Bagge fick upp ögonen för min konst, vilket har betytt mkt!

APRIL:



Var månaden då vi firade mina 27 årdag och underbaraste Karin hade fixat överraskningsfest hemma hos henne i deras nya hus!



Eileen var även på besök från Norge i Zolex Studios och fotade lite av mina bikinis :)

MAJ:



Var jag och Karin på Lady Gagas konsert i Globen som jag fick i födelsedagspresent av Baby! :)



Var månaden då det var dags för mig att lansera min webshop i samband med stans största tjejfest som jag, Karin och Sofia arrangerade. Då höll jag min första vernisage och modevisning! :)

JUNI:



Åkte jag över en tripp till Köpenhamn med Zolexmodels gänget och hade en väldigt trevlig resa!



Firade midsommar ute på Tidö Lindö med ett härligt gäng och massa skratt!

JULI:



Var vi bjudna på det mest sagolika bröllop jag någonsin skådat ute i St: Sundby då Jeanette och Martin Hjort gifte sig.



Baby och jag var iväg på en liten härlig sparesa med hotellövernattning som jag fått i födelsedagspresent!

AUGUSTI:



Var månaden som vi tog en riktigt tattarsemester över till Öland i mammas husvagn och hade HUR kul som helst därborta med massa vänner!



Jag var med i ett modereportage på Scenbloggen med massa snygga bilder på mina kreationer!



Gjordes även ett reportage om mig i FOLKETs tidning!



Var Grand Prix i Speedway nere i Målilla!



Var jag iväg på världens bästa tjejresa med ett underbart tjejgäng som verkligen fick mig skratta!



Åkte iväg på några gig i Huddinge då vi uppträdde med diverse olika shower!



Var jag och Josefin i Studion hos Roger Sundberg för att fota nya reklambilder för CKRETS!

SEPTEMBER:



Var månaden då vi tog en resa till Teneriffa och checkade in på ett riktigt lyxhotell och bara gottade oss!

OKTOBER:



Då klev Julia Krischel in i Paradise Hotel iklädd min CKRETS design bikini :)



Då var jag iväg på en workshop som verkligen intresserade mig som handlade om permanent make up!

NOVEMBER:



Då firade vi Lasses 60 års dag med pompa och ståt!



Det var då vi ställde upp i Företagsrocken med STEKtab och fick verkligen ett minne för livet!



Då påbörjades ett samabete mellan CKRETS och Katsumi där jag kommer vara exklusivt designa åt de och en modevisning hölls med mina produkter nere i Göteborg.

DECEMBER:



Då åkte jag och Baby på en weekend till London innan jul och myste!

__________________________________

Har troligtvis glömt en massa roligt som hänt också men här är en del av allt det positiva som hänt under året och det är det jag ska försöka minnas med mig in i år 2011!

Jag tror verkligen på det kommande året! :)

GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA LÄSARE OCH HOPPAS NI FÅR EN UNDERBAR KVÄLL!


Kommentarer:
Postat av: eMMa

Trots att det varit det sämsta året som du skriver måste jag säga att du haft en hel del bra saker oxå att minnas och glädjas av ;) Otroligt!



Nu är 2011 här - let's make it the best!!! :)



Puss gumman! <3

Postat av: Sandra -Art & Design-

Ja, precis! Ska bara ta med minnen av de bra grejerna och göra 2011 till ett bättre år! :)



Gott Nytt År på dig gumman!



Puss o Kram

2011-01-01 | 13:25:28
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback