Se flere på HITME.NO

Hektisk dag...

2010-12-1001:11:03
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har det varit en hektisk dag helt plötsligt. Först in till stan för besök hos läkaren innan lunch, sen hem en sväng och värmde mig framför brasan med lite julnätsshopping innan jag for iväg igen för att möta upp mamma med lite "vanlig" julshopping.
Sen hem till Baby för att samåka vidare till repan där vi skulle köra genrep inför morgondagens uppträdande. Efter några timmar i repan for vi vidare till Möller bil för att soundchecka all utrustning inför morgondagens gigg för grabbarna med E.K.G - "En kopp glädje." Lät grymt bra och jag är mäkta stolt över de! :)



Jag bara älskar deras version av "Summer Of 69"
Kan lyssna på den om och om igen... hur länge som helst!



Imorgon kör de det första av många uppträdanden på Möller bil där det hålls julbord av Ektorpsgården! Jag blev personligen erbjuden att komma och äta julbord någon dag och ta med mig familj eller vänner så det ser jag verkligen fram emot. Sugen på lite julmat kanske, mamma?

Efter några timmar där så tog vi ett gemensamt beslut att inviga Max nyöppnade butik vid västerleden... Kaotisk personal måste jag säga. Alla kändes nya och ingen hade nån koll...

Inför morgondagen så är jag så peppad! Fick nämligen en liten julklapp i förskott av Baby då han bokat ett hotellrum till oss i finaste klassen på Bolinders hotell så vi kan bo där efter giget! Men eftersom han kommer vara borta hela dagen på giget innan företagsrocken så får jag hela hotellrummet för mig själv och mina vänner.... om någon känner för att göra mig sällskap? :)
Jag ska packa iordning väskan full med massa härliga spagrejer och verkligen mjuka upp inför kvällens framträdande på SPA avdelningen i Jacuzzin och sen öppna en flaska skumpa att skåla med samtidigt som jag gör mig klar! Om jag så ska vara själv så ska det bli världens mysigaste! Tusen tack älskling för att du tänker på mig!



Klockan 14 imorgon så är det soundcheck och sen så blir jag kvar i stan hela dagen/kvällen!

Imorgon kommer bli en bra dag! Det känner jag på mig! ;)



Kommentarer:
Postat av: Karin

Håller tummarna för er ikväll men känner på mig att det kommer gå kanon den här gången :)

Vad mysig han är din karl, hoppas ni får det helt underbart!!

Stor kram

2010-12-10 | 06:09:49
Postat av: eMMa

Du har väl världens gulligaste Robban! :)

Jag gör ju dig sällskap på kvällen sen så själv ska du inte behöva bli, hörs på mobilen sen!

Puss o kram!

Postat av: Sandra -Art & Design-

Vi får allt hålla tummarna Karin! :) En riktigt trevlig och mysig kväll ska vi ha iaf! :)



Ja visst är han go min lilla Rocker! :) Omtänksam och helt underbar! Bara o höra av dig Emma när du är på ingång!



Stor kram tiil Er!

2010-12-10 | 15:52:01
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback