Se flere på HITME.NO

GOD JUL och God Fortsättning!

2010-12-2500:40:13
Skrivet av Sandra Edlund

Inte världens roligaste julafton för en, önskar verkligen att jag hade mått bra idag men istället så kom jag knappt upp ur sängen. På självaste julafton! Ni kan ju tänka själv hur glad jag var då! :/ Det tog sin tid men upp kom jag efter mycket svett, vatten och tårar!

Att vara så undernärd gör att man blir så skör också. Hemskt att må såhär! Usch...

Men alla har varit helt underbara och hjälpsamma för att kunna ha den ultimata julaftonen här hemma! Det har varit massa god mat, Kalle på TV, tomte på besök, flera timmars julklappsutdelning (var tvugna att ta break 3 gånger för att orka med!) Härlig desserfika och så avslutade vi med den roliga julklappsleken.

Full rulle har det varit!

Dock inte på mig som mest suttit och sippat på mitt vatten för att få lite energi!



Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Tack för en underbar julafton (som vanligt!)

2010-12-25 | 07:31:36
Postat av: Sandra

Tack själv mamma! Det verkar som alla var nöjda med gårdagen, kom just hem från Roffe och Gunnel :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback