Se flere på HITME.NO

En mysig onsdag!

2010-12-0122:19:52
Skrivet av Sandra Edlund

Snacka om att det varit en burrig och mysig dag idag!

Tänkte att jag skulle göra Blackie glad idag genom att ta en långpromenad ute i kylan, så jag tog på mig ordentligt med kläder och så tog jag med mig hela familjen på en liten promenad.... Vi kom inte långt! Snoret fastnade i näsborrarna, fingrarna frös till istappar och håret stelnade!

Ja... som alla vet så är det KALLT ute! ;)

Så det blev en kortare promenad än planerat tyvärr men jag tror Blackie var glad ändå! Någon annan som var glad var iaf Kevin som var en av familjemedlemmarna ute på tur. Han skrattade mest hela tiden åt tokiga Blaxx!
Hon verkligen älskar snön! :)


Väl hemma tände vi brasan och lagade klart den stora grytan jag förberett för kvällens måltid. Den fick högsta betyg av min sötaste lilla bordsdate!





Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback