Se flere på HITME.NO

Drömmer mig bort!

2010-12-0913:52:28
Skrivet av Sandra Edlund

Satte mig frusen framför brasan och försöker få upp kroppstemperaturen! Har varit in till stan en stund under morgonen-lunchen och tog mig en Subway sandwich på vägen hem. Den är ju så fruktansvärd god! Stark southwest sås ska det va :)

Nu ska jag klicka hem mig lite julklappar som jag kikat ut i flera dagar! Hihi! Så modernt va! Men jag kan inte rå för allt annat jag hamnar in på på nätet. Just nu sitter jag och drömmer mig bort till Thailand. Har blivit så sjukt sugen på att åka iväg på en tripp. Brukar alltid åka vid den här tiden på året, det märks att kroppen får abstinens.

Hittade denna ö jag inte hört talas om tidigare som jag skulle vilja besöka Koh Mook. Ligger längs västkusten vid Krabi och Phi Phi. Där har jag inte varit och skulle verkligen vilja besöka det!



Ser inte helt fel ut!

Älskar även Bangkoks utbud av storstadsliv. Finns så mkt shopping att tillgå och så skulle jag gärna besöka den andra skybaren som heter Sirocco. Banyan tree besökte vi ju sist vi var där. Helt underbar känsla!



Sirocco bar!

Men vi får se vad det blir av drömmandet. Vi ska ju först och främst åka till London nu i dec och sen så har Baby hittat nytt biosystem grejer med projektor, duk och surroundsystem som han väntar klartecken på att köpa!

Men drömma får man väl? ;)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback