Se flere på HITME.NO

Boooooooring!

2010-12-0818:37:23
Skrivet av Sandra Edlund

Nu börjar jag bli lätt rastlös! Hela dagarna helt ensam och inget speciellt planerat. Det blir bara en massa städande och tvättning här hemma..... Tråkigt men nödvändigt kanske..? 
Inte direkt likt mig att inte ha något planerat men det är väl en vardags det här också. Dock ingen som jag trivs i! Inte nog med att jag känner mig uttråkad så har jag sömnsvårigheter också! Så jäkkla jobbigt! :( Kan inte somna om nätterna och kan inte gå upp på mornarna... bläääää!

Så i natt satt jag och fila på en ny tavla som jag blev jättenöjd med. Har inte ens vågat gå in och titta på den idag, rädd för att bli besviken om jag inte gillar den lika mycket idag! *Knäppis* La upp en liten bild av den på Ckrets!

Men frågan är om jag ska ta mig en tur och kanske sola lite solarium? Vore skönt och känna sig någorlunda "frisk" på scen på fredag. Ser ju faktiskt likblek ut just nu.... Sen ska jag nog ta mig en titt i garderoben och kolla scenkläder + fixa med till mitt eldintro som ska testas imorgon då vi har rep!

Snart är det dags igen!





Kommentarer:
Postat av: Karin

Hördudu du visste att din tjockisgranne öppnat dörren åt dig :)

2010-12-08 | 19:54:42
Postat av: Sandra -Art & Design-

Jag vet! Har blivit helt förslappad här hemma :( Kommer mig inte för någonting...

Postat av: Mamsen

Jag ringde dej!!!... Provar i dag igen!

2010-12-09 | 00:31:25
Postat av: Sandra -Art & Design-

Var ute på promenad med Blackie när du hade ringt. Vi hörs av imorgon igen!

2010-12-09 | 01:24:52
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback