Se flere på HITME.NO

Modereportage på Scenbloggen!

2010-08-0314:55:46
Skrivet av Sandra Edlund

Puuuhhh...!

Satt uppe hela natten och jobbade med beställningar från Ckrets som ska levereras idag! Var tvungen att få det klart så att jag kan ta lite semester och åka till Öland ett par dagar :)

Tyvärr måste jag säga ifrån beställning jag fått in då jag inte hinner i tid :( Känns tråkigt men något jag lärt mig av att ta på mig för mkt är att det inte blir bra i längden. Kroppen och hälsan går före allt just nu! :)

Så nu ska jag ta och gå igenom packning och göra mig klar för avresa! Men ville bara blogga och berätta att reportage om mig ligger upp på siten Scenbloggen nu!



Fotograf Armand Dommer har fotat modell Sandra Magnusson i mina kreationer!

Ett smakprov på en bild:



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback