Se flere på HITME.NO

Livet blir lite enklare om man ler :)

2010-08-2719:17:35
Skrivet av Sandra Edlund

Det är härligt när man känner att man kan ta livet med en liten klackspark och försöka vara positiv. Ibland känns allt bara bläää i livet och då är det inte roligt. Jag tror vi alla har varit där.

Men så finns dessa stunder när saker och ting känns lite enklare och man ler lite mer. Just nu känner jag så. Har haft en jobbig vecka på jobbet men det har inte gjort mig på dåligt humör. Istället har jag gått och tänk positivt istället. Vilket känns ganska skönt och jag märker att veckan gick ganska fort också...
Det är iofs inte så roligt att tiden bara springer iväg hela tiden. Jag hinner inte ta tag i allt som jag borde. När det är mkt på jobbet så är det lätt att man glömmer annat.

Men igår tog jag mig en liten shoppingtur vilket gjorde mig ännu gladare... fast fattigare. Blev lite mer än vad jag var värd kanske men... ääääsch.... vi ler mot det med! ;)

Har varit ute på en lång skogspromenad idag med mina 2 favoriter! Det var riktigt friskt att ta sig en tur ute i den friska luften och röra på fläsket!



Nu sitter jag och förbereder mig inför morgondagen då jag ska iväg och giga i Huddinge med Sara och Ella. Det är dags att ta på PussyCat Dolls outfiten igen och dansa och sjunga lite. Var ett tag sen men det ska bli kul!

Men nu så måste jag äta lite innan jobbet! :)

Ciao ciao!!



Kommentarer:
Postat av: Lola

Shit va roligt. Se till och få med lite filmklipp, vore kul och se=)

Lycka till gumz

Kram

2010-08-27 | 22:23:57
Postat av: Sandra

Ja, jag tänkte faktiskt ta med mig filmkamera o filma lite :)

Vi ses på söndag!! :)

KRAM!

Postat av: Annica

:-)

2010-08-28 | 17:21:29
Postat av: Frida S

Lycka till tjejer! Önskar jag kunde komma och titta men är fast här hemma som vanligt :/. Kram

2010-08-28 | 20:18:50
Postat av: Sandra

Ja vi saknade dig Frida! Trist att du inte kunde komma! :(

2010-08-30 | 13:49:41
URL: http://Ckrets.com

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback