Se flere på HITME.NO

Vinden har vänt!

2010-04-0814:06:53
Skrivet av Sandra Edlund

Nej... nu har vinden vänt för mig!

Flera tråkiga saker kommer på samma gång och det känns inge kul alls. Men det positiva är att det är så skönt när allt det släpper... för det brukar det ju göra! :)

Just nu längtar jag bara till den 24 april! :) Jag har egentligen ingen aning om vad som händer då men jag vet att jag ska bege mig till grannens hus rakt över gärdet!

Jag bara längtar, längtar lääääängtar! :)


Kommentarer:
Postat av: Karin

Ja nu du gumman händer stora saker i ditt liv o det är sååå roligt att jag kan hjälpa till att göra dig lite glad :) den 24:e kommer att bli galet! :)

2010-04-08 | 20:01:50
Postat av: Sandra

Och jag är glad att du finns här och gör mig glad! :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback