Se flere på HITME.NO

Våren är här!

2010-04-1300:30:40
Skrivet av Sandra Edlund

Vilket underbart väder det har varit idag! Jag älskar våren!!! Första gången jag äntligen får njuta av våren genom att bara kliva ut i solskenet och sätta mig!

Jag har aldrig haft en lägenhet med balkong där solen steker på sånna här fina vårdagar utan alltid varit den som suckat inomhus för att man sitter inne i skuggan. Men nu är det så skönt att för första gången äntligen få njuta av våren! :)

Jag åt frukost ute i solen och kastade boll med Blackie samtidigt som jag läste tidningen. Men sen var jag tvungen att gå in för att låsa in mig i mitt Ckrets rum där det skulle skapas lite! Har suttit av många timmar där idag då jag har massor att göra och för en gångs skulle börjat veckan med att bestämma mig för att få det gjort på en gång! :)

Jag älskar detta skapande :) Har även skapat en tavla till att visa er...



Ville testa att göra solnedgång... men på mitt vis....

"Bleeding Sunset"

Målad i akryl och måtten 61x 50 cm


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback