Se flere på HITME.NO

Tung dag...

2010-04-1117:29:40
Skrivet av Sandra Edlund

Huvudet är lite extra tungt idag! På eget bevåg!

Igår var en fullspäckad dag med massa nöjen och slutade med nattbussen hem vid 02.00 tiden! Alltid en erfarenhet rikare att åka nattbussen hem. Sällan vi gör det men Baby tycker det är lika kul varje gång! Haha...

Började dagen med möte med den fackorganisation jag är med i och sen lite bowling och mat efter det. Vidare sen hem till Daniel där lite trevligt umgänge och några glas vin väntade. För att sen avsluta kvällen nere på HåPe's.

Så idag är det tugnt men vädret gör att man blir glad, det är nu man är så glad att det är så enkelt att bara öppna altandörren för att kliva ut i solen. Tog en dyna och la mig och vila därute och bara njöt.

Men nu är det dags att göra lite mat och jag tror jag ska åka och handla lite så vi kan göra hemmalagade hamburgare som vi kan slänga på grillen och mumsa på tills Gossip Girl börjar.

Jag tycker Chuck i Gossip Girl är så lik vår egna mums Måns! :)

Exakt samma kindben och drag i ansiktet.... eller vad säger ni?



Chuck... Måns?!



Måns... Chuck!?




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback