Se flere på HITME.NO

Trötta dagar...

2010-04-1512:54:50
Skrivet av Sandra Edlund

Gud vad trött jag var igår! Ovanligt för att vara mig att somna i soffan framför tv:n annars. Nattmänniska som jag är brukar jag kunna hålla mig länge väääldigt länge om nätterna annars... det kan många intyga ;)

Somnade sked i soffan med Baby vid 22.00 tror jag. Kunde bara inte hålla ögongen öppna, men sen så bloggade jag lite och gick ner och la mig för att titta på film och såg inte ens slutet på filmen!

Fick glada nyheter under dagen igår också så nu ser saker och ting lite ljusare ut och snart kan jag berätta vad det är som planeras :) Jag bara längtar, fast det är mkt som ska göras!! Kommer vara en busy woman fram tills dess!!

Just nu sitter jag bara och vet inte i vilken ände jag ska börja någonstans. Har massor att göra idag men vet inte vad jag ska göra först..!?

Har till klockan 18.00 på mig iaf för då ska jag iväg på grannfruträff hos grannen :) Så roligt att de arrangerar kvällar där vi ses, tyvärr har jag inte kunnat varit med tidigare då jag alltid haft saker inplanerat de datumen. Vilket jag även hade idag, men det gick att skjuta på så jag kan vara med idag! Ser fram emot det!!


Nu måste jag börja någonstans!! :)




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback