Se flere på HITME.NO

Trevlig helg!

2010-04-1612:54:00
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter med ett leende på läpparna och har svarat på massa mail och fixat, men tror jag att det är dags för mig att åka och shoppa lite eller nåt!
Jag har verkligen varit dålig på att shoppa kläder till mig själv den senaste tiden. Skulle nog säga att det kom i samband med att vi flyttade ut till huset ;)
Nu är det målarfärg och tapeter som står på inköpslistan istället :)

Nej då så illa är det inte men det märks att man inte gör sånna där impulsiva köp lika lätt idag. Förr när man bodde 100 meter från Gina Triot så var det så lätt att jag slank in där när jag skulle bort under kvällen "för att jag inte hade något att ha på mig" Den frasen betydde nog mer "jag vet inte riktigt vad jag har i min garderob så jag köper något nytt"

Senare bär det iväg till Stockholm för att hälsa på Frida. Vi ska laga lite mat och svepa en flaska vin! :) Prata skit och ha allmänt trevligt! :)

Hoppas ni alla har en trevlig helg!

Puss och Kram



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback