Se flere på HITME.NO

Trevlig grannfruträff :)

2010-04-1600:30:53
Skrivet av Sandra Edlund

Det gjorde gott att gå på grannfruträff :)

Vi var 10 tjejer som träffades för att umgås lite hemma hos Therese som bor i den fina funkisvillan nere på gatan. Hon hade lagat så goda tacopajer av quornfärs och stor fräsch sallad till det. Plus en supergod efterrätt till det!! Puuuh... jag åt så jag knappt kunde röra mig :) Det var ju så gott!!!

Det är ju himla intressant och komma hem till folk i området och se hur det ser ut på insidan, man går förbi där titt som tätt och undrar alltid hur folk har det i sina hem. Deras funkis villa var verkligen jättefin. ljust och öppet. Halva huset öppet till nock och halva 2 vånings. Riktigt snyggt!

Där satt vi vid matbordet i timmar och bara pratade! En av tjejerna (och hennes sambo) håller just på och säljer deras hus så det blev självklart ett av huvudämnena. Det är bara ett hus emellan det huset och vårat. Känns tråkigt att de ska flytta då jag tycker de verkar så trevliga men de har andra planer med sitt liv :(

Så för er som gillar området och är ute efter ett stort hus är det bara att passa på! Det är jättefint! :) Visning är på söndag och tisdag för den som vill titta.





Klicka här för att se mer bilder av huset!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback