Se flere på HITME.NO

Supergulligt inlägg!

2010-04-2022:33:05
Skrivet av Sandra Edlund

Blev just taggad på Facebook där en tjej tackade så mkt för min insats med en påse bikinis som jag lånade ut i lördags. Tjejen heter Lola och hon ringde mig i panik i fredags då hon behövde massa bikinis till en möhippa de skulle ha på lördagen. Klart man ställer upp om man kan, inte sant! :)

Fick några bilder skickade till mobilen under fotosessionen och det såg riktigt hett ut, ser fram emot att se den resulterade kalendern sen :)

Jag älskar när tjejer ger varandra kredits och klappar varandra i ryggen istället för att sticka en kniv i den! Detta är en sån tjej, alltid lika positiv och snäll!

Tack Lola! Blev jätteglad över ditt inlägg!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback