Se flere på HITME.NO

Storstädning!

2010-04-1822:41:20
Skrivet av Sandra Edlund

Nu doftar hela huset rengöringsmedel och det är så där extra trevligt att komma hem och känna doften av renlighet! :)

Idag stod mission storstädning på min planeringslista och det var allt från att tvätta sänglakarn till att skura alla golv! Det tar inte en liten del av ens liv längre utan nu är det ett helprojekt att storstäda huset!

Men visst mår man lite bättre av att ha det rent hemma!? Så känner jag iaf :)

Efter storstädningen var jag så slut att jag kunde ha däckat direkt men en storhandling stod på listan så det var lika bra att göra det på en gång annars hade jag nog inte kommit iväg... och då hade inte vovven fått någe mat :(

Påväg till affären mötte jag min bror så han ringde upp och frågade vad som hände och ville följa med och gå och handla. Blev liiiite rörigt att hålla reda på handlingen medans vi pratade men jag tror vi lyckades ;)

Som tack för sällskapet bjöd han Blackie på sin mat :) Tackar tackar säger vi!

Väl hemma lagades det tacos och sen så var man en slacker framför soffan!
Helt sjukt hur mkt krafter det kan ta av att städa! Och vilken tid sen då! Känns helt galet att lägga ner så viktig tid på sånt, men det måste ju göras! Men det märks att man kommer i andra tider då man inte har tid längre. (Mkt TID här... haha) 
Det ska göras karriär att man inte ens hinner byta däck på bilen eller städa sitt egna hem. Allt lejer man bort idag!

Dagens i-landsproblem...



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback