Se flere på HITME.NO

Sjukt kul födelsedagsfest!

2010-04-2614:36:50
Skrivet av Sandra Edlund

Vilken fantastisk födelsedagfest jag fick fixad för mig i lördags! Helt perfekt och jag är så glad för allt Karin fixat för mig!! Helt otroligt hur en människa kan vara så snäll och rar! Det tror jag vi alla var ganska överens om på festen! Världens snällaste verkligen! :)

Jag tog med mig min stora systemkamera och tog några fina bilder men eftersom att min kära pojkvän rivit ut hela vårt kontor och gjort sovrum av det och alla kontors saker fortfarande står i allrummet på övervåningen så blir det tyvärr inga bilder idag! Men det kommer!

Jag kan istället dela med mig av ett fantastiskt roligt filmklipp som spelades in under kvällen då vi spelade charader och jag skulle få min lagkamrater att hitta rätt mening!

Sjukt kul för oss som var där iaf ;)



Meningen var:

"En detektiv dansar discodans på övergångsställe i rusningstrafik" Hahahahha... hur lätt var det!!??

Gud vad vi hade kul med det där spelet! Tror alla var lite nervösa till en början men sen släppte det ganska fort!





Kommentarer:
Postat av: eMMa

You rocked!!! :)

Superkul kväll, glad att du blev nöjd!! :) puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback