Se flere på HITME.NO

Påskledigt!

2010-04-0216:38:59
Skrivet av Sandra Edlund

Härligt med lite helgdagar! Började skärtorsdagen med att åka ner till stan för att möta upp Hardmans på det nya stället The Roya Oak. Där de har 100 olika ölsorter som Robban var nyfiken på att testa. Själv dricker jag ju inte öl så jag sträckte mig så långt att jag testade en fruktöl och det smakade helt okej!

Sen gick vi vidare till Harrys där vi var inbjudna av Molle som just nu bjuder in till denna härliga Black Rock Grill rätt som de börjat med på Harrys! Så sjukt gott och häftigt sätt att äta middag på där du tillagar din köttbit själv på en 440 graders het lavasten.

Helt klart något ni borde testa!



Bjuder på en mörk dålig bild på hur det ser ut serverat...

Sen blev det popquiz och en trevlig fortsättning med flera vänner som vi träffade.

Tidigare under dagen träffade jag även Malin som var på besök i stan. Vi tog en fika och catched up med vad som hänt sen sist vi sågs, vilket var evigheter sen..

Alltid så härligt att prata gamla minnen och fortsätta där vi avslutade vårt samtal sist.



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback