Se flere på HITME.NO

Nedstämd dag!

2010-04-2015:56:34
Skrivet av Sandra Edlund

Gårdagen gick verkligen i blåa toner!

Men jag gjorde något som kändes bra och det var att jag åkte över för att lämna en tavla som jag målat med en skyddsängel på till min föredetta.



"Your Guardian Angel"

Vågade inte knacka på då jag inte visste om han var redo för besök eller inte, men lämnade tavlan på trappen och hoppades att han skulle få den. Vilket han sen gjorde.... fick nämligen ett sånt otroligt fint meddelande där han tackade och förklarade hur mkt det betyder för honom!

Meddelandet kändes som ett farväl och det var riktigt jobbigt att få det. Fast samtidigt så är jag glad att han hörde av sig. Så mkt blandade känslor :(

Går inte en minut utan att jag tänker på det...



Kommentarer:
Postat av: Malin

Förstår hur du känner. Jag tänker på det hela tiden också.

2010-04-20 | 16:36:02
Postat av: Mamsen

Ja det är för sorgligt! Tänker på när vi var till Zakyntos så roligt vi hade. det var 04 tänk det känns som det var i går...

2010-04-20 | 18:10:18

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback