Se flere på HITME.NO

Mooooringa! :)

2010-04-0715:17:07
Skrivet av Sandra Edlund

Idag när jag vaknade ville jag aldrig mer vakna, för jag mindes hur jag mådde precis innan jag somnade.

Hade nämligen fått en trevlig överrasknng när vi kom till jobbet, inte bara skulle vi jobba extra innan, utan vi skulle även jobba över också! Hur kan man egentligen bara kräva det när man kommer TILL jobbet? Arbetstider finns inte på vårt jobb tydligen, men det är en jäkla skillnad på att jobba över när det är mitt i natten än på dagen. Om du jobbar över mellan 14.00-15.00 är du fortfarande pigg och visst är det tråkigt att vara kvar 1 timme extra men när du ska jobba över på natten oförberett så är du inte det minsta pigg och då är det rena tortyren att jobba över! Det finns verkligen inget värre! Fy faaaan!

Så för att försöka göra dagen bättre tog jag mig ett dopp i bubbelbadet! Det var väl behövligt!

Jag verkligen älskar att börja min dag med ett bad, det mjuknar upp och så kan man ligga och filosofiera hur länge som helst.
Häller i massa skum och bara drömmer mig bort ett tag....

Jag och Baby har hittat våran favorit doft när det kommer till Body Shops utbud.



Så ser vår lilla hylla ut i badrummet, full med massa Moringa produkter :)

We like Moringa!! :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback