Se flere på HITME.NO

Monstertavlan uppspänd och klar! :)

2010-04-0714:47:57
Skrivet av Sandra Edlund

Det var ett jäkla projekt att få min monstertavla uppspänd, men min käraste var så duktig och fixade ihop ramen att spänna upp den och så hjälptes vi åt att spänna upp den! Puuuh.. hade kunnat gått illa ;)



Ut på altanen där det fanns plats för att snickra ihop den...



Häftpistol för att få den på plats...

Sen kom nästa problem när vi skulle få den på övervåningen då den inte gick upp för trappen eftersom den är så stor. Så vi fick lirka upp den genom balkongen och in! Hehe... ska det va stort ska det va stort :)



Så nu står den redo för att hängas upp :) Taaadaaa!

Close-ups:







Kommentarer:
Postat av: Ann

Ska bli riktigt kul att se live vid tillfälle :-)

2010-04-07 | 15:24:45
Postat av: Sandra

Ja, det lär ni få göra.. jag hoppas den kommer upp på väggen snart också... : / Robban har ju lite problem med axeln...

Postat av: Jonna

Superfin! Eller cool kanske man ska säga!



Du är så himla begåvad :-) Puss!

2010-04-07 | 16:50:14
URL: http://jonnaliisamaria.wordpress.com
Postat av: Lola

Shiiiiiiiiit va snygg/häftig den va..

Du är så jävla duktig Sandra..

Jag vill oxå va sådär kreativ och grym på och måla, bjutta på lite sånt tack=)

2010-04-07 | 17:11:16
URL: http://lolisblogg.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tack Jonna och Lola!



Ja ger gärna med mig av min kreativitet... Vi kanske borde ha en kreativitets dag ute i solen på altanen sen i sommar då vi kan sitta och måla eller vad man nu vill göra :)

2010-04-07 | 19:04:44
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback