Se flere på HITME.NO

Min födelsedag!

2010-04-2313:11:45
Skrivet av Sandra Edlund

Vilken dimmig födelsedag jag har när jag ser tillbaka på den. Jag tror febern tog all min ork att jag knappt orkade fokusera på nåt annat. Men som tur var dokumenterade jag lite med kameran så jag kan titta tillbaka på det :)




Trots att Baby var minst lika dålig som jag så gick han upp och dukade upp frukostbord åt oss med presenter liggandes vid min plats!



Nyfiken i en strut :)



Smoooootieeeee :) Här ska blandas till sommaren! Wiiieee!



Konsertbiljetter till Lady Gaga som nu är ändrat till den 7:e maj istället :)



och sist men inte minst en Spa Weekend med min käreste!! :) Det ska verkligen bli mysigt!

Tack älskling! Du har verkligen varit super under min födelsedag! LOVE YOU!!



Blommorna som kom med blombudet var verkligen jättefint! Speciellt nu när de har blommat ut lite mer än på bilden! Jätte tack till Daniel, Ida och Jason :)



Sen gick de sista krafterna åt till att baka tårtor och fixa tills gästerna skulle komma. Här river Baby choklad över den ena tårtan.



En chokladtårta och en hallontårta! Mums, Fick mkt bra betyg under kvällen!



Bakbordet :) Lägg märke till mammas gigantiska rulltårta som hon bakade innan hon kom. Haha.. finns en historia bakom den också ;)



Efter allt fika var det present öppning och jag fick verkligen fina saker! Flera böcker, varav Carolina Gynnings EGO woman var en av de! :) Ska bli intressant läsning!! :)

Efter att besöket hade gått hem föll jag pladask i bubblet och vilade. Aldrig varit med om att det varit så kämpigt att fylla år tidigare...

Men nu ska jag snart bli helt återställd för imorgon smäller det av med mer festens! Är så himla nyfiken på vad Karin sysslat och pysslat med. För nog har hon hållt på och fixat allt! Och så blir det första festen i deras superfina hus!!

Längtar tills imorgon gumman!! :)






Kommentarer:
Postat av: Karin

Jag också guman :) har fullt upp just nu!!

2010-04-23 | 20:26:37

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback