Se flere på HITME.NO

Livet är orättvist :(

2010-04-1913:10:16
Skrivet av Sandra Edlund

 Har sovit jättedåligt i natt... Men ändå kan jag inte sova. Mitt huvud snurrar just nu bara kring en enda sak. En mindre rolig sak....

Fick tråkiga nyheter igårnatt då jag fick höra att min föredetta som jag nämt tidigare fick lungcancer innan jul, har blivit ännu sämre då det spridigt sig i kroppen och har nu 5 % chans att överleva!

Vad är det för livsgnista? 5 %!!!! Det är ju ingenting!!!

Helt overkligt och så himla orättvist! Han fyllde 32 år i februari och det kan bli hans sista födelsedag... Vad har han gjort för att förtjäna det? Så orättvist!!!

Jag trodde verkligen inte att det skulle gå såhär, när jag pratade med honom sist förstod jag av hans röst att han mådde riktigt dåligt men han sa även
"ni ska inte behöva gå på min begravning"

Så någonstans där tog jag honom på orden. Men nu känns de långt borta......

"Your Guardian Angel"



Just nu ber jag för ett mirakel.....


Kommentarer:
Postat av: Gunilla Hardman

Håller med dig vad livet är orättvist. En person mitt uppe i livet ska inte behöva drabbas av en så djävulsk sjukdom som detta är. Och som du sa ej rökare. Måste finns något ärfltigt i detta. Men vad hjälper det en ung person som blivit drabbad. Vad ska man säga finns inte ord för detta. I vissa lägen kan man ej förstå varför!!!! Tänker på dig gumman. Kram

2010-04-19 | 13:26:24
Postat av: Camilla

Jag ber också för ett mirakel!!!!! Helt ofattbart. Kram

2010-04-19 | 22:07:10
Postat av: Sandra

Ja, det är helt ofattbart hur detta kunnat ske :( Går inte en minut utan att jag tänker på det. Men än lever jag på hoppet!

Postat av: Emily K

Usch vad hemskt! Hoppas verkligen att han lyckas besegra sjudomen, fy! Kram Emily

2010-04-20 | 12:06:07

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback