Se flere på HITME.NO

Lady Gaga konsert!

2010-04-1117:11:38
Skrivet av Sandra Edlund

Snacka om att jag har varit snurrig de senaste dagarna! Mitt huvud har varit i andra tankar hela tiden då jag har massa att planera just nu. Men det är bara roliga saker så :)

Men jag läste nu att i mitt sista inlägg så framgick det inte riktigt om vilken konsert det gällde. Uppe i det blå som sagt.. ;)

Det som krockar med Speedwayen är alltså Lady GaGas konsert :( Men igår kom jag på en eventuell lösning på det hela då hon både kör konsert på fredagen och lördagen (och lördagen är då vi har biljetter)
Om vi kan hitta någon som har biljetter till fredagen men kan tänkas gå lördag istället så byter vi mer än gärna... och VIPS så kan jag både åka iväg på Speedwayen och se konserten med Karin! :)



Jag hoppas verkligen att det finns någon därute som vill byta!!! Då skulle jag bli sååå glad! Så vet ni någon som vet någon som känner någon som kan eventuellt tänkas byta biljetter (gärna sittplatser) så maila mig på [email protected] eller skriv en kommentar här nedan!



Älskar denna låt "Speechless" som hon framförde här på Ellen Degeneres show!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback