Se flere på HITME.NO

Jag bara dödde! :(

2010-04-1515:40:36
Skrivet av Sandra Edlund

Nää.. asså det här går inte..!!

Jag vet inte vart min energi tog vägen. Jag bara dog. Jag kan sitta och bara stirra ut genom fönstret i säkert 10 minuter utan att egentligen tänka på något. Vad hände egentligen?

Har som sagt 1000 saker att göra och så började jag med att ta tag i de... uträttade säkert 4 st men sen så känner jag bara att jag orkar inte!

Känns ju helt sjukt med tanke på att dagen var så "lugn" igår. Att veckan inte innebär att åka till mitt jobb varje kväll. Men så tänker jag tillbaka och inser att mitt liv enbart bara består av att hela tiden tänka på vad jag kan göra hela tiden.

Jag sover om förmiddagarna, målar om eftermiddagarna, syr om kvällarna och jobbar om nätterna! STORA drag där... men lite sanning ligger det i det.

Nej, nu ska jag gotta mig i att jag faktiskt fick uträttat 4 saker och ska ta mig en latte nu och bara mysa med Blackie tror jag. För sätter jag ingen press på mig så mår jag inte heller dåligt över att jag inte gjort det jag skulle gjort!

Fotade just av några av mina tavlor som jag målat och skickat de till en konstexpert som ska få lägga ett utlåtande om de. Ska bli väldigt intressant... men samtidigt kan det ju faktikst bli heartbreaking också :(

Ni känner igen de sen tidigare men jag kan visa några ändå bara för att inlägget ska få lite bilder ;)



Akryl 80 x 100 cm *SÅLD*



Akryl 38 x46 cm



Akryl 50 x 50 cm



Akryl 50 x 61 cm

'

Akryl 48 x 36 cm



Akryl 50 x 61 cm


Kommentarer:
Postat av: Anna

Riktigt snygga!

Även om jag inte är konstexpert :)!

Postat av: Gunilla Hardman

Härliga tavlor:) Dom med lila är snyggast tycker jag. Varför du är så trött kan det bero på för mycket omkring dig just nu eller kanske gravid:)? Kram

2010-04-15 | 23:14:56
Postat av: Sandra

Tack Anna! :) Även vanliga mänskliga får ju faktiskt uttala sig ;)



Gunilla: Kul o höra vilka favoriter ni har :)

Några tecken på graviditet har jag inte märkt förutom min trötthet då, så det tror jag inte! :)

2010-04-15 | 23:40:29
URL: http://sandraedlund.blogg.se/
Postat av: Åsa

Du målar såå fina tavlor Sandra!!! Nya Carolina Gynning kan jag tro... :) Visst skulle det finnas möjlighet till att se alla i en webshop sen? Hoppas! Trevlig helg! kram Åsa Z

2010-04-16 | 10:50:41
Postat av: Sandra

Tack Åsa!! Nya carolina Gynning vore inte fel.. haha :)

Alla tavlor kommer upp på webshopen sen ja :) Stay tuned! Trevlig helg till dig med!!

2010-04-16 | 11:40:20
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback