Se flere på HITME.NO

Inspiration!

2010-04-0614:21:04
Skrivet av Sandra Edlund

Jag läser Carolina Gynnings blogg dagligen och inspireras mer och mer av henne som person.

Jag såg då hon var med i Big Brother och inte visade sin bästa sida kanske i TV rutan men där hon är idag är jag så imponerad av. Hon är grym!

Så himla roligt, otroligt snygg i allt, driftig och duktig. Tänk att leva hennes liv. Det måste vara en dröm. Att alltid ha projekt på gång och ha massa bollar i luften.

Att vara modell, programledare, författare och konstnär är bara några av hennes kvaliteer!

I påskas nu hade hon tillsammans med sin mamma en konstutställning nere i skåne där hon målat tavlor och hennes mamma skulpterat konst.
ALLT blev nästan sålt och den billigaste tavlan låg runt 43 000 kr!!!! Huuuuur sjukt är inte det!  Förra utställningen hon hade, då sålde hon för nästan en halv miljon!!!!
Hennes litografier är bland det billigaste du kan komma och då kostar t.ex en tavla i mått 61 x 80 cm 3500 kr!



Såhär ser den ut!

Förstå den lyckan! Att folk verkligen älskar din kost så pass mkt. I mitt fall skulle jag mestadels bli glad över just känslan att folk älskar det man skapar och sen att få så sjukt mkt pengar för det är ett jävla plus! :)

Ett klipp från tv 4 då de hade utställning tidigare:



Jag läste hennes bok "Ego Girl" för några år sen och nu när hon skrivit sin nästa bok "Ego Woman" som jag är sugen på att läsa! Kanske en bra sak att önska sig i födelsedagspresent.. ;)



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Ett tips: skicka henne någon av dina bikinis som en gåva. Så kanske hon använder den och du får mer uppmärksamhet för Ckrets.



Lycka till!

2010-04-07 | 15:04:48
Postat av: Sandra

Det har du rätt i! :) Mkt bra tips! Gäller att hitta adress och storlekar på henne bara... hmm..

Postat av: Anonym

Gissa och chansa! Hon kommer säkert vilja köpa fler.

Efva Attling gjorde så innan hon blev känd för sitt silversmideri, hon skickade ett smycke till Madonna som hon hade på sig i media. Och vips blev Efva jättestor - säljs nu i hela världen.



Kanske finns fler kändisar som syns i bikini ibland du kan skicka grejer till?

/noomi

2010-04-07 | 22:59:14

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback