Se flere på HITME.NO

HAPPY BIRTHDAY TO ME! :)

2010-04-2114:26:37
Skrivet av Sandra Edlund

Då var det åter igen dags att fylla år :) Jag fyller så ofta att inte ens min mamma kommer ihåg hur mkt jag fyller :P Det kommer du få höra länge mamma! ;)

Men det är nog första gången som jag ligger nerbäddad på min födelsedag faktiskt! Är helt förstörd över att vara sjuk på min födelsedag! Buuuhuuu....

Men nu har jag länsat medicinskåpet och ska banne mig upp på fötterna! Tänker inte acceptera att ligga i sängen hela dagen och tycka synd om mig sjäv!

Nu ska bakas 2 tårtor som jag inhandlat ingredienser för och fixas!



Uppdatering: Percis när jag klickat på publicera knappen så ringer det på dörren och utanför står ett blombud med en jättebukett!!!
Öppnar och ser att det är blommor skickat från Ida, Daniel och Jason! Guuuud så gulligt av er!!!!
Det hade jag inte räknat med! TACK SNÄLLA!! :)

Jag blir så rörd över alla gratulationer jag fått idag, det har ramlat in hela morgonen och det slutar inte! Visste knappt att jag kände så många människor! :) Men det gör mig verkligen glad! Tack alla!! :)


Kommentarer:
Postat av: Linda

Grattis på födelsedagen :)

2010-04-21 | 21:37:22
Postat av: jewa

hehe grattis med dagen! du får kose deg ikvell! :D

2010-04-21 | 22:02:38
Postat av: Sandra

Tackar tjejer! Blir en lugn och mysig kväll hemma med min käreste :)

i helgen blir det hetare med alls tjejkompisar!!! :)




Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback