Se flere på HITME.NO

Glädjerus!!

2010-04-1323:08:08
Skrivet av Sandra Edlund

Åååhhh... blir så glad!!!!!!!

Nu börjar det verkligen hända saker här...!!! Vill skriva ner så mkt men än måste jag hejda mig då allt inte riktigt är klart än men jag kan säga att det har med CKRETS att göra och ni kommer kunna följa allt på Ckrets Bloggen!!

Mitt huvud bara snurrar och jag kan inte riktigt fokusera på något annat just nu, måste komma ner på jorden igen så jag inte svävar bort helt :)

Men vill verkligen tacka systrarna Karin och Sofia Hardman som är så himla gulliga!! Det är verkligen 2 tjejer jag gillar skarpt! Jag är så lycklig över att jag träffat de och kommit till att bli mina goda vänner! Tänk att för 1 år sen hade vi aldrig umgåtts tidigare och på så här kort tid har vi kommit varandra så nära!

Det är nu jag börjar inse vilka som är mina vänner :)


Kommentarer:
Postat av: Karin

Oh jag är sååå glad att jag har dig vännen!!!

2010-04-14 | 11:56:47

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback