Se flere på HITME.NO

Girls night out!

2010-04-2016:33:19
Skrivet av Sandra Edlund

Trots dessa blåa tider måste man se till verkligheten och även leva sitt liv. Så igår åkte jag in till vårt planerade möte för att diskutera kommande event som jag just nu tillsammans med Karin och Sofia hardman jobbar på!

Jag tror det märktes att jag var lite ur fokus men jag var ändå med så gott det gick och blev på betydligt bättre humör efter vårt möte!

Dessa 2 tjejer har verkligen "festfixarblod" i sig och för varje gång vi ses har det dykt upp flera positiva saker kring detta och det blir bara större och större! :) Helt sjukt!!!

Så på fredag stryper vi chansen att vara med som sponsor i detta event och vill du vara en av de som vill synas kring detta får ni kontakta någon av oss innan dess så berättar vi mer :)

Men allt detta ligger i fokus på Ckrets och jag kommer självklart uppdatera hela tiden på den bloggen! + att jag även kommer att göra en tävling inför detta! Så missa inte att hålla ett öga på Ckrets bloggen!

Tema för kvällen:



Kommentarer:
Postat av: Jonna

Jippi!!! :-) Superroligt initiativ, vilken grym "nystart" för Ckrets inför sommaren! Puss!

Postat av: Sandra

Det kommer bli en sån grym kväll!!! :) en inbjudan kommer snart! Puss och kraaaam

2010-04-21 | 22:26:39
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback