Se flere på HITME.NO

EGO GIRL/EGO WOMAN

2010-04-2713:23:08
Skrivet av Sandra Edlund

Kände ett sånt lugn när jag vaknade idag.

Öppnade altandörren och det var så härligt soligt! Gjorde mig en ordentlig frukorst idag och kände ingen stress.
Sällan jag gör det och den varade säkert i.... 30 minuter typ, tills jag fick ett samtal som fick mig att påminna mig om deklarationen!

Usch! Att det ska behöva hänga över en så pass som det gör! :(

Men det ska tas hand om ikväll så jag intalade mig själv att inte stressa upp mig över det. Tog mig istället ut i det härliga vädret och gick en lång promenad med Blacksan :)

Sen har jag suttit med Gynnings första EGO GIRL bok ute på altan. Tänkte läsa den en gång till innan jag börjar på hennes nästa EGO WOMAN som jag fick i födelsedagspresent! :)


Nej nu ska jag ta mig en chokladpralin till och fortsätta min läsning :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback