Se flere på HITME.NO

Bra och jobbiga saker....

2010-04-0823:22:03
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har det varit mkt i huvudet.... och det snurrar fortfarande!

Fick besök av käraste Karin vid kvällen och vi tog oss en hemmagjort latte och åt lite av min nybakta kladdkaka. Satt och pratade massa skit om både roliga och tråkiga saker!

Hon hade massa roliga saker att berätta som gör att jag svävar på moln.... :)

Men så pratade vi även om något jobbigt.... Så tråkigt när saker och ting krockar!! Nämligen så att min kära pojkvän var så gullig och fixade med Karin att jag och hon skulle gå på hennes konsert i Stockholm den 8:e maj.
MEN...... datumet krockar tyvärr med Speedway Gp i Göteborg som är då som jag sett fram emot.

Så vad göra!!!???!!!

Gå på konsert eller åka till Göteborg och vara GridGirl!

Jag vet verkligen inte vad jag helst vill göra.... HJÄLP mig bullen!!!


Kommentarer:
Postat av: Karin

Jag är nog för partisk för att lägga min röst :)

2010-04-09 | 09:23:02
Postat av: Gunilla Hardman

Klart du tar Stockholm!!!!!!!!!!!

2010-04-09 | 11:49:19

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback