Se flere på HITME.NO

Sandra skapar!

2009-09-2322:40:45
Skrivet av Sandra Edlund

Har fått pippi på att måla tavlor just nu... det riktigt sugen i mina fingrar av att få fortsätta imorgon!

Tog först fram en gammal tavla jag påbörjat för över 1,5 år sen! Bloggade om den här! Dags att avsluta den, även om jag var mindre nöjd med den...

Min första målade tavla kanske ni minns? Här bloggade jag om det!

Så nu var det dags igen att ta upp tavlorna och skapa!!

Till min underhållning spelade grabbarna lite akustiskt och sjöng, mkt vackert! ;)

Påbörjade även en ny tavla, får se om jag kan avsluta den imorgon. Sen har jag även ytterligare en till på G! Men att måla tar sin tid.... får man och har tid så kan man hålla på huuur länge som helst med en tavla! :)

I need... time... I neeed... SPACE!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback