Se flere på HITME.NO

Nu har det hänt!

2009-09-1621:54:33
Skrivet av Sandra Edlund

Vet inte om jag ska skratta eller gråta... Min digitalkamera har troligtvis gjort sitt! Råkade lämna de ute i regnet och nu när jag ska försöka ta bilder så blir det bara som en imma på korten!

Jag har ju verkligen hatat den där kameran från första dagen jag köpte den... vart inne på att köpa en ny lääänge men tyckt att det varit onödigt bara för jag var så dum när jag köpte den. Men om den nu inte ska funka längre så antar jag att jag inte har något väl än att köpa en ny. Att köpa den jag tänkte från första början... innan jag tittade på vilken som SÅG snyggast ut!

Har nämligen jobbat en hel del med nya grejer för CKRETS och tänkte fota av de, men det var ju dött lopp som sagt. Så det fick bli några dåliga bilder med iphonen.. Den är ju inte direkt känd för att ha den bästa kameran! I dessa lägen saknar jag faktiskt min K800i, det har varit den bästa mobilkameran jag haft!

Såhär bra bilder blir det med iphone i kvällsljus:



En utvecklad modell från Swarovski Monokinin jag gjort tidigare. Gjorde denna i Sveriges färger! Fler bilder på vad jag gjort finns på CKRETS bloggen!

Tell me what you think!! :)


Kommentarer:
Postat av: mr T

ser mycket bra ut. Synd på kameran

2009-09-16 | 22:07:32
Postat av: Sandra

Ja, bilden blev ju inte den bästa direkt! :)

Postat av: Malin

Jag håller med! K800 hade grym kamera! Allt från min "självständighetsresa" fotades med den, och de bilderna är grymma. Helt framkallningsbara!

2009-09-17 | 10:08:40

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback