Se flere på HITME.NO

Make me a dancer!!

2009-09-2122:06:46
Skrivet av Sandra Edlund

Puuuuh!

Dagens danslektioner var inte att leka med! Helt från scratch och nya steg... massa massa massa! Det gäller att hänga med! Men jag älskar det!!

Tror inte det finns något roligare än att dansa! Musik och rythm är verkligen underbart så därför är jag så glad att jag börjat dansa igen! Perfekt blandning på träning!

Dansen jag bestämde mig för heter "Commercial" och är en kaxig hård attityd med lite inspiration av jazz och en kvinnlig touch på det. Jämförs mkt med Beyonce, Britney Spears och Pussycat Dolls.



                                 Pussycat Dolls på scen!

Hur coola är inte de på scen? De skulle jag verkligen vilja se live någon gång. Har de varit i Sverige nångång? Hmm.. måste hålla mina ögon och öron öppna där! :)

Min dröm skulle att få stå på scen som de där tjejerna och vara lika duktig! :) Älskar helheten med sången, oufitsen och rörelserna! Det vore nåt!!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback