Se flere på HITME.NO

Lugn lördag!

2009-09-2618:49:39
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter hemma i soffan på övervåningen och magen skriker! Är helt ensam hemma och ska nog ta och åka och handla mig något riktigt smaskigt! :)

Baby och grabbarna är iväg på deras alldeles första gig och det har vi märkt av! Baby har varit sjukt nervös sen de var och soundcheckade imorse då han helt plöstsligt fått en mick framför sig när han ska spela. Killen som aldrig tagit en ton under deras 10 år som rockstjärnor ;)

Får se om jag får komma ut och titta hur de går för de...

Just nu så sitter jag och skissar lite framför tv:n, annorlunda och lugn lördag men det kan vara skönt efter denna vecka på jobbet. Har varit mkt!



Nähä.. undra vad det blir för något smakskigt.. jag känner på mig att Thaimat ligger nära... ;)


Kommentarer:
Postat av: Josefin

hihi, jag och min baby Fanny mumsade ¨mat från Ming Palace. Såååå gott...har lunch tills imorn oxå

Postat av: Sandra

Halloj Babe..

Sitter här hemma och väntar på att tiden ska gå.. visning i dag igen... Och jag VERKLIGEN hoppas och ber till GUD om att skiten blir såld nu.. Orkar inte en minut till... Jag har ett liv som står och väntar och jag kan inte börja leva i det.. hemskt frustrerande!!!

Hoppas din lördag blev bra..

Och att du blev en kostnär i ni natten.. hi hi

Kram Sandra

2009-09-27 | 11:58:20

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback