Se flere på HITME.NO

Låt tillägnad min kära vän Sandra Scholz!

2009-09-2721:31:28
Skrivet av Sandra Edlund

Sarah Dawn Finers nya låt "I'm on my own" är en låt alla tjejer borde lyssna på och ta till sig av. Det är verkligen en bra låt som handlar om styrka och självständighet.

Vi alla har perioder i våra liv då vi springer i motvind och inget vill gå vår väg. I dagsläget är jag otroligt lyckligt lottad och "vaknar upp" i verkligheten flera gånger om dagen då jag verkligen uppskattar det jag har.

Min otroligt fina pojkvän som tar hand om mig och ser till att jag mår bra! STOR puss till dig älskling. Så glad för det hus vi köpt och det fina hem vi tillsammans skapat! :) ME LOVE YOU!

Min familj jag har i min närhet som jag kanske inte säger tillräckligt ofta att de betyder något för mig! Men det gör ni!! :)

Sist men inte minst så har jag mina underbara vänner! Har flera vänner, nya som gamla som jag verkigen är glad över att de finns i min tilvaro och jag hoppas vi ses oftare och aldrig tappar vår vänskap!

Bland mina kära vänner finns Sandra Scholz som jag vet springer i motvind just nu, så jag vill tillägna denna låt till dig gumman och jag vet att allt kommer ordna sig och bli bra! Din tur kommer!!



Kommentarer:
Postat av: Sandra

Åh du ääääär såååå snäääääl!

2009-10-02 | 23:07:08

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback